Historie Hrejkovic ve starých fotografiích
Vojenský postup Miroslava Kopeckého
Odveden 1.10.1929, škola leteckého dorostu v Prostějově
Ukončil 14.7.1931, povýšen na svobodníka
29.8.1931 nastoupil ke konání voj. presenční služby u leteckého pluku TGM v Praze, 1. letka
1.9.1931 jmenován pilotem letcem
1.6.1932 povýšen na desátníka
23.10.1932 ukončil konání vojenské presenční služby v trvání 14 měsíců, přijat za d.sl.poddůst.
31.5.1933 povýšen na četaře
29.10.1934 přemístěn k let. Pluku 6. 72 letka
1.10.1937 nastoupil do školy pro rtm. pěch. (rytmistr pěchoty?) V Milovicích
2.4.1938 ukončil školu v Milovicích, zařazen k leteckému pluku 6. 72 letka v Praze
1.7.1938 jmenován rotmistrem letectva
31.8.1938 přemístěn k 86. letce leteckého pluku 6 v Havlíčkově Brodě
11.6.1939 překročil hranice vlasti, 17.6.1939 se přihlásil na čs. Konzulátu v Krakově
17.6.1939 odjezd do Francie
21.6.1939 příjezd do Paříže
28.6.1939 vstoupil do cizinecké legie, Paříž, Sidi Bel Abbes
1.9.1939 přemístěn do Marakech jako pilot
28.9.1939 přemístěn do pilotní školy v Blidě
23.10.1939 přemístěn k C.I.C Chartres
1.5.1940 povýšen na štábního rotmistra letectva
14.5.1940 přemístěn k polní letce 1/55 v Etamps
18.6.1940 odjezd z Francie
21.6.1940 příjezd do Anglie
26.6.1940 přijat do RAF – Bridgenorth, Falmouth
12.7.1940 přemístěn k 310. sqdn. v Dixfordu, operační výcvik
17.8.1940 přemístěn k No. S. OTU v Sutton-Bridge
10.9.1940 přemístěn k No. 111. sqdn – operační pilot v Drem.
26.10.1940 přemístěn k 253 sqdn, operační pilot, v Kenley
28.10.1940 povýšen na praporčíka letectva s účinností od 1.11.1940
3.3.1941 přemístěn k No. 52 OTU jako instruktor, v Debdenu
23.5.1941 přemístěn k No.9 SFTS jako instruktor, v Hullavingtonu
5.6.1941 přemístěn k No. 52 OTU jako instruktor, v Stroutu
1.7.1941 jmenován poručíkem letectva
11.4.1942 odvelen k No. 7 FIS – instruktor, v Upavon
25.5.1942 přemístěn k No.22 EFTS – instruktor, Cambridge
22.7.1942 přidělen k No.3 EFTS, Shellingford
14.8.1942 přemístěn k RAF Colledge SFTS jako instruktor, Cranvell
1.8.1943 přemístěn k No. 3 AFU jako instruktor, Turnhill
7.3.1944 povýšen na nadporučíka letectva
29.7.1944 se oženil s Patricií Pamelou Blaseby
28.8.1944 byl přijat do RAF hospital v Cosfordu
14.9.1944 propuštěn z RAF hospital, udělena 10ti denní zdravotní dovolená, v Turnhillu
24.9.1944 přijat do RAF hospital v Cosfordu
13.10.1944 propuštěn z RAF hospital v Cosfordu, udělena 22denní zdravotní dovolená
1.12.1944 přidělen k RAF Sivell jako instruktor - v Sivellu
15.1.1945 přemístěn k No. 6 EFTS v Sivellu
20.2.1945 přemístěn k RAF Czech depot Cosfordu
25.3.1945 vykonal zkoušku dospělosti na čs. Státní stř. škole ve V.B.
13.4.1945 narozena dcera Blažena Patricia
18.8.1945 návrat do Prahy
1.3.1946 povýšen na kapitána letectva, sl. kat. abs. voj. akademie s účinností od 1.1.1946
1.10.1946 vzat do kmenového počtu LNP 1. k let. pluku 10
15.10.1946 ustanoven velitelem letky
26.10.1946 povýšen na štábního kapitána s účinností od 1.10.1946
4.6.1947 odeslán na zácvik na letounech C-3 k let. pluku 25 Plzeň
30.4.1947 přemístěn k VLÚ (výzkumný letecký ústav?) s určením pro přejímací komisi nových a opravených letadel, Letňany
17.11.1947 povolán do kurzu velitelů letek u 3. let. divize do 11.4.1948
31.10.1947 přemístěn od VLÚ k ÚLS pro výkon služby u stálé komise pro přejímání opravených a nových letounů
2.3.1948 povolen nositi let. pilotní odznak francouzský
V dubnu 1948 (4/48) prohlášen za zběha
26.7.1948 odňata hodnost řízením správním. Ponechán jako zběh u dos. kmen. tělesa
17.8.1948 pozbývá udělených vyznamenání
24.9.1948 Praha, uzavřeno